Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Når du handler på medcare.dk har to altid lovpligtigt 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.
Medcare.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Hvad skal jeg gøre?
Kontakt os hurtigst muligt via vores kontaktformular eller skriv til os på kontakt@medcare.dk
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Medcare.dk ved NHL Trading
Bakkeboager 24
2640 Hedehusene
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt samt ordrenummeret.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker eller breve som sendes ufrankeret eller pr. efterkrav.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.